Sort: Date | Title | Views | | Comments | Random Sort Ascending
View:

rus güzelini sikerken inletip bağırtıyorlar

465 Views0 Comments

Sehir cikisi kucuk orman icinde bir piknik alani vardi , oraya girelim dedigimde hoca bir sasirdi fakat soru sormadan devam etti. Geldigimiz yer cikmaz bir alandi kucuk bir girisi vardi etrafi citlerle cevriliydi , ...

çılgın lezbiyen kızların fantezileri

1.23K Views0 Comments

dil darbeleriyle beni kendimden gecirdi. Ben elimi amina attigimda on koltukta olmaz arkaya gecelim cok azginsin biraz sakin ol dedi ve arkaya koltuga gectik .tekrar dudaklarina yapistim o da bana donup ustume oturd...

sarışın lolitanın ağzına çok iyi oturtmuş

379 Views0 Comments

Sans budur ki o arkadas bugun okula gelmemisti. Defalarca aramama ragmen ulasamadim. Otobus duraginda umutsuzca beklerken kirmizi bir Hyundai getz durdu , cami hafiften aralarken birde ne goreyim bizim yeni atanan a...

seksi sarışın götten alarak zorlanıyor

793 Views0 Comments

bakisla iyi bakalim delikanli atlada gidecegin yere birakayim dedi . Ben bu ani kacirirmiyim hic .. Yola ciktiktan bir sure sonra bana yeni geldigi icin sehri tanimadigini ve gidecegim yeri tarif etmemi istedi, bend...

sakso çekmeyi seven amatör kız

764 Views0 Comments

cktık arabayı bi tenha yere başladık sevişmeye ama büyle bişi olamazdı bi kadn bu kadar ateşli olumu dedm kendi kendime üstünü cıkartm şahane güsler ünümdeydı başladm emeye cıbak yabtm onu actım bacaklarını başladım...

alman genç kızı yere yatırıp sikiyor

3.40K Views0 Comments

oldu büyle bişi gürmemiştm yaladktan sonra arkadan ünce girdm bi inliyo inledikce ateşlenıyorum ve sertleşiyorm kucama aldım arabanın icinde başladı zıblamaya yarm sat zıbladı üstümde ikimizde rahtladk yte gec oldu ...

büyük yarrağı alırken zorlanıyor

1.31K Views0 Comments

evel biri cağrı atı sonra aradım baktım cıvıldak bises cok hoşuma gitmişti sesi tanıştık konuştuk iki ay konuştuk yavaş yavaş sex sohbeti acıyodum onunda hoşuna gidiyodu beliydiki ilk erkeyi bn olacam gürşmk istedm ...

dolgun ve olgun kadın sakso

858 Views0 Comments

dilmlmle arkadan başladm yalamaya acemiliği bliydi ne yabtisakda arkadan girmedi acıdımda kücük bi kızdı cünkü yabmadn ayrıldık aradan 8 ay gecti seni istiyorum dedi buluşalm bn gitmk istemedim halde gitm bi baktm n...

genç kızı bağlayıp sikmeye başlıyor

2.61K Views0 Comments

gel diyo bn gitmezmiym erkek arkadaşa msac atm dedm bni ara süyle arkadaş kaza yabmış hastaneye gidelım diye eşm davayı cakmasın maksat arkadaş aradı cıktm gitm dilan dışarı arbayla tnha bi yere cektm yabştm dudakla...

domaltıp götten yerleştiriyor

604 Views0 Comments

oturduk.Havalar da serindi o ara Aydın montu çıkar dedim çıkardığında dondum kaldım.Aydın hazırlıklı gelmişti kendini bana siktirecek şekilde hazırdı CD olduğundan (CD daha sonra öğrendim ne olduğunu ) o kıyafetleri...

hard sex sarışın lolita

711 Views0 Comments

boynundan ve gögüslerinden öpüp okşamaya başladım götünü gögüslerini öptüğümde ısırdığımda bu inlemeye başladı ama ses fazla çıkıyordu ve bina sesi dışarı ve diğer dairelere verecek şekildeydi uyardım az sessiz diye...

uykudaki güzeli uyandırmadan sikmeye başlıyor

1.21K Views0 Comments

sohbet ederken de balıkçılarda yanıma gelenden bahsetti ben de bu tür ilişkileri,n yasanmasında sakınca yok ama dikkatb edip temiz biriyle sağlıklı ilişki daha iyi olur dedim.O arada da telefon açıp balıkçılarda yan...

genç kızın sulu amcığı sikişmek istiyor

8.48K Views1 Comments

Dedi gel seni biriyle tanıştıracağım.5 dk sonra geldi oturduk sohbet etmeye başladık.Ama daha önce karşılaştığımızı da belli etmedik.Aydın'ın grup istediğini söyledi benden kendilerine katılmamı istediler .Ben 1-5 y...

soğukta ısınmak için sikişen çift

1.53K Views0 Comments

Adım Ahmet Kuşadasında yaşıyorum .Adaya gelenler bilir Sahilde Limanın karşısında halkın ve Balıkçıların takıldığı bir mekan var balık halinin üzerinde bir gün orda oturuyorum Biramı yudumlarken denizi seyredip masa...

karısına sakso çektirirken zevkten dört köşe olmuş

574 Views0 Comments

bir kaç dakikalık sohbet sonrası itiraf etti başka masalarda vardı ama tek olan sizi çok etkileyici buldum ondan masanıza gelmek istedim dedi. CD miş Birlikte 1.5 yıldır beraberlik yaşadığı bir kişi varmış onu anlat...

dazlak sakso çekip kaldırıyor malını

939 Views0 Comments

3-5 DEFA BOŞALMIŞIMDIR.... SONRA BURAKA SORDUM BENDEN BASKA KİMSEYLE OLUYONMU DİYE Bİ 2 BAYANLA OLUYORUM YASLARI 45-50 FELAN ONLARA HİZMET VERİYORUM DİYE ANLADIMKI BİZİMKİ JİGOLOLUGU ELE ALMIŞ, AMA HELAL BURAK A SEV...

japon kız sikilirken inim inim inliyor

3.75K Views0 Comments

GÖTÜMÜ YALADI VE GÖTTEN GİRMEZMİ O KACAMAN ŞEY, İÇİME NASIL GİRDİ ANLATAMAM, SADECE ZEVTEN UÇUYORDUM ONU BİLİORUM,,,, YAKLAŞIK 1 SAAT KADAR SEVİŞTİK, SORA BEN ÜZERİNE ÇIKTIM, ÜZERİNDEYKEN ARAKDAN İÇİME ALDIM PARÇALA...

pembe amcığını lezbiyen sevgilisine yalatıyor

904 Views0 Comments

NARİN VE KİBAR ÖPÜYOR KI SANKI İÇİNDEN BİŞEYLKER ERİYİP GİDİYOR, BURAK AYAKTA BEN BELİNE AYAKLARIMI DOLAYIP , BURAKTA ALTTAN YUKARI HER VURUŞUNDA ZEVKTEN 4 KÖŞE OLUYORDUM.... SONRA DUVARA YANAŞTIRDI AYNI POZİSYON AM...

büyük göğüslü kadın sakso

1.04K Views0 Comments

BURAK İSE GELMİŞ AŞAĞIDA HABER BEKLİYORMUŞ, HEMEN GELDİ, GELİR GELMEZ ÜZERİNE ATLADIM,,,,, ÜZERİMDE SORT TŞÖRT VARDI HEMEN İNDİRDİ BURAK,,, BURAKLA UZUNCA Bİ SÜRE SEVİŞTİK, 69 YAPIP YALAŞTIK, SİKİ O KADAR KALIN VE Ş...

mükemmel yalayıp erkeğini boşaltıyor

1.15K Views0 Comments

BEN ANTEPLİ EMEL. ÖNCEKİ HİKAYEMDE BAHSETMİŞTİM BURAK'la OLAN SEKS MACERAMIZI. BURAKLA GÜN BOYU TELEFONDA KONUŞTUKTAN SONRA SABAH YENGEM İŞE GİTTİKTEN SONRA BULUŞMAYA KARAR VERDİK. AA BEN O HEYECANDAN SABAHA KADAR U...

rus kızı grup sikerek haşat ediyorlar

1.16K Views0 Comments

ama sikimi taşağımı da sıyırarak kalktı.ben tam geriye uzandım. kamyoncu arka brandayı açtı ,çevirme bitti gel de seni bi sikeyim dedi.serpil de tuvalete gideyim dedi.(harbi kızmış benim inip kaçmam için öyle yaptı)...

Toplam 311 sayfa, 310. sayfa gösteriliyor.« İlk...102030...307308309310311